Гра Морський бій

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Тернопільський національний економічний університет
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2015
Тип роботи:
Курсовий проект
Предмет:
Технології створення програмних продуктів

Частина тексту файла

Міністерство освіти і науки України Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя Кафедра комп’ютерних наук Курсовий проект з дисципліни «Технології створення програмних продуктів» на тему: "Гра Морський бій" ЗМІСТ ВСТУП 4 1 АНАЛІЗ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ 6 2 ОБГРУНТУВАННЯ АЛГОРИТМУ ТА СТРУКТУРИ ПРОГРАМИ 7 3 РОЗРОБКА ПРОГРАМИ 8 3.1 Розробка системи класів 8 3.2 Розробка UML - діаграм 10 4 ТЕСТУВАННЯ ПРОГРАМИ І РЕЗУЛЬТАТИ ЇЇ ВИКОНАННЯ 12 ВИСНОВКИ 18 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19 ДОДАТОК А 20 ВСТУП Всі, хто має справу з комп'ютером, так чи інакше стикалися з комп'ютерними іграми, і практично більшість може назвати декілька ігор, які їм особливо сподобалися. Ті, хто вже зовсім награвся, майже награвся або ще не награвся, але в процесі спілкування з комп'ютером вже почав суміщати ігри з чим-небудь кориснішим, можливо, хотіли б придумати які-небудь свої, не схожі ні на які інші ігри Багато що захоплює в такій творчості і не сам процес гри, а розробка ігрового всесвіту, її проектування і реалізація. Коли можна злити воєдино сценарій, графіку, музику, майстерно задуманий і вміло запрограмований алгоритм — створити єдиний фантастичний, що живе за законами, які ти ж для нього і придумав. У даній курсовій роботі мова піде про створення нескладної ігрової програми «Морської бій», яка і буде об'єктом дослідження. Гра «Морський бій» відома мабуть всім ще з дитинства. Суть гри полягає в тому, щоб потопити всі кораблі на невідомій карті противника, по черзі називаючи координати. Ігрове поле – квадрат 10×10 кожного гравця, на якому розміщується флот кораблів. Перемагає той, хто першим потопить всі кораблі противника. АНАЛІЗ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ Назва задачі: “Реалізація інтерактивних ігрових програм методами ООП, мовою програмування С++” мета задачі полягає у реалізації інтерактивної ігрової програми «Морський бій» – ця програма відома всім з дитинства і для її реалізації було використано середовище програмування Microsoft Visual Studio 2010. Постановка задачі Розробити ігрову програму «Морської бій», яка включає ігрову панель, що складається з двох полів для людини і комп'ютера. На полі розставляються 10 кораблів. Чотири кораблі розміром в одну клітинку, три кораблі розміром в дві клітинки, два кораблі розміром в три клітинки, і один корабель розміром в чотири клітинки. «Палуби» кораблів на полі зображені літерою «K». По черзі супротивникам надається можливість пострілу по чужому полю. При попаданні клітинка збитої «палуби» корабля замінюється літерою «X», і надається можливість додаткового пострілу, в протилежному випадку пуста клітинка змінюється на літеру «O», і хід переходить до противника. Перемога присуджується гравцю, що потопив всі кораблі супротивника. Запуск програми здійснюється таким чином: необхідно відкрити папку, що містить дану гру, і знайти виконуваний файл SeaBattle.exe. На цьому файлі слід виконати подвійне клацання лівою клавішею маніпулятора мишки. Розроблена програма може працювати на будь-якому ІВМ-сумісному комп’ютері починаючи з 80286 і вище. Робота програми не обмежена об’ємом ОЗП (оперативного запам’ятовуючого пристрою) чи жорсткого диску, але рекомендується мати не менше 2 мегабайтів вільного дискового простору. ОБГРУНТУВАННЯ АЛГОРИТМУ І СТРУКТУРИ ПРОГРАМИ На початку гри на екран виводиться запитання про вибір автоматичної чи самостійної розстановки кораблів. При виборі автоматичної розстановки автоматично вибирається напрям корабля і його координати. Якщо ж вибрати самостійну розстановку, то з’явиться повідомлення про вибір напряму і координати першої «палуби» корабля, при цьому здійснюється перевірка суміжних клітин. Корабель не розміститься, якщо на сусідніх клітинах буде виявлено інший корабель. Кораблі комп’ютера розставляються автоматично. Після розміщення кораблів по полю, починається сама гра. Першим «стріляє» гравець. Надається вибір координати на карті комп’ютера, при цьому вносяться зміни в масиви кораблів комп’ютера, та пострілів гравця. Координати ...
Антиботан аватар за замовчуванням

29.03.2016 21:03

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини